Techniek als gereedschap...

   "Onbekend maakt onbemind!"

De technologische ontwikkelingen wisselen elkaar met een razendtempo af. Internet, social networks, virtueel werelden, voip, qualitymonitoring op basis van spraakgestuurde intelligentie, presence-systems enz.  De breedte van het portfolio  en de ogenschijnlijke complexiteit ervan schrikken af.  VisionCC beschouwt deze ontwikkelingen juist als intrigerend en onderkent dat deze enorme mogelijkheden bieden.  Echter: de toegevoegde waarde van iedere innovatie hangt sterk af van de strategie van het bedrijf en de combinatie van ingredienten zoals het bedrijfsproces, de inzet van de kanalen én de mens. Deze eenheden SAMEN maken een tailormade concept.

De vertaling van de vraag “wat kan dit alles voor mijn bedrijf betekenen?” is voor vele organisaties en leveranciers en richting hun potentiele opdrachtgevers vaak moeilijk te maken. VisionCC heeft zich tot doel gesteld om juist die toegevoegde waarde te visualiseren in toekomstige businessconcepten voor de organisaties en hun contactcenters én voor leveranciers ten behoeve van de adoptie van hun producten en diensten.

VisionCC is er
van overtuigd dat een onderneming innovatief moet zijn in deinrichting van haar processen, in de ontwikkeling van haar medewerkers, in haar producten en dienstverlening naar de klant maar ook in het inzetten van nieuwe technologieën, ondersteunend aan de customerinteraction-kanalen.

 

  
Terug naar de vorige pagina       Home