Over de oprichter (vervolg)

In februari 2008 heeft Ankie de gevolgen van een grootscheepse reorganisatie binnen SNT op zich genomen en de sluiting van vestigingen en verhuizing van diensten aangestuurd, in combinatie met de migratie naar het VOIP platform van Avaya.
Na de afronding hiervan heeft Ankie met de de ervaringen van formulemanagement, Operations, Commercie, ICT en Business Development op zak, VisionCC opgestart.


"In de 14 jaar dat ik in Contactcenter-wereld zit, heb ik te vaak gemerkt hoe groot de gap is tussen de ontwikkelingen in de markt en de realisatie. Een contactcenter is het hart van de organisatie en kan veel meer toegevoegde waarde bieden aan de organisatie. Mijn ambitie is om met VisionCC twee doelgroepen te ondersteunen. Enerzijds wil ik de contactcenters helpen hun toekomst te visualiseren in lijn met de strategie van het bedrijf en de weg er naar toe met eikpunten in kaart te brengen. Waar nodig zal ik de weg ook met hen persoonlijk bewandelen als Change Manager. Anderzijds zal ik me richten op de leveranciers. De laatste jaren heb ik vaak genoeg bemerkt dat de ontwikkelingen snel gaan, maar dat het adoptieproces in de branche moeilijk is. Door met hen de toegevoegde waarde van hun diensten en producten te visualiseren en te vertalen in concepten, wordt hun overtuigingskracht groter bij de DMU van potentiële klanten. Een investering moet een bijdrage leveren aan een bedrijfsstrategie!  Vanuit mijn kant, met de kennis en ervaringen van de facilitaire en inhouse contactcenters en voorliefde voor technologie en innovatie, kan ik beide partijen zeer goed ondersteunen als "visionaire" consultant."

 



  Bekijk Ankie Straathof's profiel op LinkedIn
Terug naar de vorige pagina Home