De mens centraal...

Alle technologische en marktontwikkelingen ten spijt staat in de visie van VisionCC binnen de customerinteractionstrategie de mens centraal.  Het uiteindelijke succes van een bedrijf wordt bepaald op dat ene moment, gedurende dat speciale contact van mens tot mens. Alle technologiën, processen en trainingen moeten ondersteunend zijn aan dat moment.  Het primaire doel moet zijn om het de agent in dat contact met de klant zo makkelijk mogelijk te maken, zodat de optimale entourage gecreerd is voor een positief resultaat.
Vanuit deze visie, is de mening en expertise van de mens, klant en agent, dan ook van essentieel belang.


De agent:
De agent moet als actieve participant gezien worden in het verbeteren en innoveren van de dienstverlening.  Het is naar de overtuiging van VisionCC normaal dat het servicelevel op norm is, omdat het anders als dissatisfier werkt. Echter: de kracht van ieder goed contactcenter ligt in het innoverend leervermogen. De agent en klant als expert in plaats van productiemiddel.  Het betrekken en stimuleren van hun medeverantwoordelijkheid is vele malen effectiever dan sec sturen op normeringen. 

 

  
Terug naar de vorige pagina Home Volgende